US_Telex: Safe Landing in Alabama!

LANDED safe further in Alabama: 1,000 Meilen von Durham: Die langen Verspätungen (FLUG-BAHN-BUS) in den USA derzeit lassen sich nicht mit Deutschland vergleichen, sondern viel mehr mit Indien. Warum?

Text in progress! 🙂

photo_AnkunftAlabama

COOL, HÄTTE NICHT GEDACHT … DASS ICH NACH DER VERSPÄTUNG SO GUT DARAUF WÄRE … LIEGT ES AN DEN GASTGEBERN?! 🙂
ICH KÖNNTE MICH UM DIE STELLE BEIM US-TOURISMUS, genauer für den AMTRAK, MIT DEM BILD BEWERBEN. 🙂
BITTE DIE WEITEREN BILDER GUT AUFBEWAHREN.

AK

(Mehrseitiger BLOG / Please Scroll Further!!!)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: